Wednesday, November 3, 2010

Haige :(


Tekitad sõltuvus
hasarti langend ma.

Nüüd õnneks juba paranen, aga kaks päeva koolist puudunud. No nii palju siis sellest, et see veerand hakkan korralikult koolis käima, kuna mul vaja paremat tunnistust , kui kajaril ja blablabla.

Kaks päeva olnud vabad ja tegelend kõigega, mis mulle meeldib. Maganud.
Nüüd tudiaeg läbi ja tõmban pildid ja asjad ka ära  ja riputan osa siia.

Vaheajal...

...sai tehtud kohustuslik grupi pilt...
... ja kohustuslik musipilt.
 ... sai kiusata Hendriku juures ta kassi.

 ... sai ka Antero jalad ära kreemitatud.
 ... Sai põletada jooki,...
  ...viina plastpudelisse ümber kallata ja tõestada, et mina Triinu oleme väga halvad kokad. Isegi pelmeenide küpsetamisega me hakkam ei saanud.











Muidugi erinevat saasta oli veel, aga need olid põhilised asjad, mille võin nüüd oma "Enne kui surra saan peavad tehtud olema" listist maha tõmmata.

Renate- Hasart on viimasel ajal olnud ikka päris põhiteemaks mu peas.
Imelik, kuidas saab nii kergelt millegist või kellegist sõltuvusse sattuda. See lausa müstiline ja vahest lausa hävitav.

No comments:

Post a Comment