Friday, January 7, 2011

Läheb

Jah, ma võiksin teile pajatada suured lood sellest, kuidas käisin vahepeal linnas peol ja mängisin niisama lolli ja mida kõike ma vahepeal ei otsustanud, aga ma lihtsalt ei viitsi. Ütleme nii, et kõik on olnud super.Eriti pidu. Lükkasin Karina trepist alla, rääkisime niisama juttu, jõime, tegime siidri sõda ning niisama pilte.
Triinule ka haiglasse külla ei jõudnud. Minu vabandused.

Oli jube avastada täna, et on reede. Mul läks süda lausa pahaks. Natuke veel ja siis on saast käes. Kunagi tulevikus väike puhkus veel ja siis juuni lõpuni välja ja siis põhi on olemas. See kõigetähtsam.
Praeguseks kõik ja puhkan tühja. Üli väss, aga õnnelik.
Mõned pildid ka, kuidas pidu läks,


Three musketeers





Kui Karin Freddyle soengut üritab teha. 














 Kui poiss poleks appi tulnud oleks olnud Hela hommikusöök just selline.











Ilmselgelt siidrisõda...













Kes muu ikka nalja teeb, kui mitte Freddy ja Karin











Teemas nagu alati.













Musi,















Musimusi 


Öelge üks inimene, kellel tuleks selline idee...
Hommikul kui see leiti arvati, et selle tegija küll täie mõistuse juures pole. Ma väga tänan...

No comments:

Post a Comment