Thursday, August 23, 2012

Karm reaalsus,

Ma vajuks diibiks ära, kui küsiks, et no kuhu kurat ma omadega jõudnud olen.
Aga pohh see.
Tartu bussis,
külm on, sest kallasin endale üpris palju energia jooki peale... ja üldse on külm ja värinad,
aga vb on värinad kofeiini üleküllusest, ei oska täpselt öelda.
Öösel magasin nagu valve koer, iga 15 minuti tagant ülesse ja vaatasin kella,
niimoodi sai magatud 45 minutit.
Haiged bastardid olid need All stars summer 2012 korraldajad, et Brennani nii lõppu panid.
Enne Brennanit ei lastud üldseüldseüldse hardstyle'i ka ja ometi enamus olid seal just sellepärast.
Või mulle tundus valesti, et rahvas alles kell 3 käima läks ja seni ainult lakkus tühja.

Ja ei tasu unustada mu toredat juhtumit turvamehega.
Juhtus, et maitsesin rummi koksi.
ja no juhtus, et turvamees nägi seda. Natukese aja pärast otsis meid ülesse ja lendas live'i jutuga, mille peale mu süda mitu lööki vahele jättis.
"Noh, sinu jaoks on vist tänane pidu läbi!"
Mul oli nagu, et MV, aga Brennan pole veel laval ju käinud.
Rääkisin seal siis natuke, et no enam nii ei tee ja värki.
Jõudsime kokkuleppele, et ma tohin jääda, kui tema läheb ja selle rummikoksi(mis ei olnud üldse minu oma) kraanikausist alla valab. Nii saigi.

Ikkagi oleks hetkel nagu midagi vaja...
ilmselt und
ja närvilisuse taseme langemist.
Paar inimest bussijaamas vaatasid mind juba nagu närvilist terroristi.


No comments:

Post a Comment