Thursday, February 24, 2011

Aa see ju polnudki nädalavahetus!

No Karina sünna ikka oli. Sai tõmmeldud seda ja teist pidi. Kamin oli teema ja Mirko oli õel.

Selline oli põrand peale Mirko sõda Jaani ja Tessi vastu

 Sellised olid Jaan ja Tessi. Ilusalt välgune -.-



Mulle tuli hommikul kella 10 ajal kõne. Sel hetkel mu pea lõhkus pohmakast nagu hull ja ma olin lihtsalt elu väsinud. Lollipeaga lubasin siis, et kui linna jõuan teen taignast midagi. Läksin magama tagasi.
Ärkasin ja tundsin end sitaks hästi, kuid veidi väsinult. Lihtsalt ei viitsinud midagi teha ja mul õnnestus maha jääda kolmest rongist ning olin sunnitud tulema lõpuks viimasega.
Kell on kümme ja ma hakkan oma lubadust täitma ning peale selle on mul õppimata. Aga ega kell 10 õhtul polegi muud teha ju, kui küpsetada -.-

No comments:

Post a Comment