Saturday, February 12, 2011

Palju õnne laupäevaks !!!

Laupäev pole amtelikult veel läbi, aga Kkarini hetkemaailmas on. Palju õnne!
Võtan siis kokku. Tundus, et tuleb üks fakking hea laupäev. No senini tundus, kuni isalt kõne sain, kes teatas, et tal kiire ja sõidab juba täna ära. Kõik mu plaanid kukkusid kokku.
Tegin kahevärvilisi vahvleid ja lutsutasin pannilabidat, kui järsku tuli idee. Aga merks tahaks kindlasti minuga koos neid vahvleid süüa. Talle see mõte meeldis, aga tal oli moeshow proov.
Jäi vähemalt rõõm, et mul on vahvlid ning, et eilnegi päev lõpuks ilusaks kujunes. Lootsin, et äkki keegi rõõmustab nende vahvlite üle ja teeb mulgi tuju heaks. Olid vahvlid ikkagi kahevärvilised ju.
Kristelile meeldis maitse, ema vingus, et miks ma midagi muud ei võinud süüa teha( nagu alati on just temal vaja kõik see viimnegi ilus ära rikkuda -.- ).
Ainuke normaalne, kes oskas rõõmu tunda oli Karmen. Aitäh talle selle eest.
Vahepeal käisin Kariti juures ja ma ausalt varastan ta korteri ära. Nii meeldis mulle.




Vahvlimasin pani hullu.
Ajas igaltpoolt tossu välja.




Karit paneb täiega bossi !!!

No comments:

Post a Comment